Většina internetových obchodníků se zabývá hlavně tím, aby na svůj e-shop dostali co nejvíce lidí. To, že zákazník navštíví vaši stránku, však ani zdaleka neznamená, že u vás nakonec nakoupí. Čím jej e-shop může spolehlivě odradit?

  1. Nepřehlednost a neatraktivní design

První, čeho si zákazník všimne, je to, jak váš web vypadá. Zastaralý design, téměř nečitelný font písma či absence obrázků – to vše může z vašeho e-shopu udělat nemoderní stránku, ke které zákazníci nebudou mít důvěru. Pokud nemáte s tvorbou internetových stránek příliš velké zkušenosti, nebojte se obrátit na profesionálního webdesignera.

To stejné platí o struktuře webu. Jestliže máte nepřehledné kategorie, chybí filtrování nebo je na stránce těžké se orientovat, zákazník automaticky půjde nakoupit jinam. Cílem zákazníka je totiž jediné – rychle a bez obtíží nakoupit.

2. Nedostatečné informace

Špatně dohledatelné kontaktní a identifikační údaje udělají z vašeho e-shopu nedůvěryhodný obchod. Vždy je tedy lepší svůj internetový obchod náležitě prezentovat a uvést nejenom kontakt a jméno firmy, ale také něco o vás a vaší historii. Čím více toho o sobě napíšete, tím větší je šance, že zákazník nakoupí právě u vás.

3. Povinná registrace

Povinná registrace před nákupem zboží nemá již na moderním webu co dělat. Registraci totiž zákazník často přijímá jako zbytečný úkon navíc, a zvláště pokud je povinná, nevnímá ji příliš pozitivně. Dokonce se řadí mezi nejčastější důvody, proč nebývá nákup dokončen.

4. Nekompletní popis zboží

Než se zákazník rozhodne, zda dané zboží koupí, potřebuje se důkladně rozhodnout na základě poskytnutých informací. Pokud zde chybí nebo je jich málo, je velká pravděpodobnost, že zákazník nakoupí raději na konkurenčním webu, kde bude mít všechny potřebné informace napsané. Fotka totiž není vše, a pokud chcete prodat, řekněte jim o výrobku více, poskytněte recenze či užitečné tipy. Jestliže se necítíte na psaní textů, můžete se obrátit na reklamní agenturu, která se specializuje na online marketing.

Předchozí článekC.I.C. Jan Hřebec s.r.o. – nová kompaktní klimatizační jednotka H-Block
Další článekCloudové řešení docházky
PR články, Linkbuilding (Zpětné odkazy) je SEO nástroj k zviditelnění vašeho webu. Linkbuilding (budování zpětných odkazů) SEO nástroj, pro publikaci PR článků. Zpětný odkaz PR článek Publikace PR článků PR články - publikujeme pouze na kvalitních webech. SEO nástroj, pro publikaci PR článků.